poniedziałek, 19 sierpnia 2013

Co z nowym rozdziałem, kurka wodna?

 A więc jak już pisałam w komentarzu pod poprzednim rozdziałem - nowy rozdział już jest u bety. I tak jak obiecałam jest cholernie długi (równo 8 stron, Verdana, 10), więc będzie co czytać :) I jest to 3 rozdział "Tylko mój".

W tym miesiącu pojawi się tu tylko jeden rozdział. Jest to spowodowane tym, że obecnie jestem w trakcie pisania kolejnej części drarry i mimo starań - nie jestem w stanie napisać nic nowego aż do trzech opowiadań. We wrześniu już pojawią się dwa rozdziały na tym blogu.

I po trzecie - zmieniłam tytuł opowiadania o Louisie. Poprzedni zbytnio nawiązywał do wakacji, a że w "Wakacyjnym szale" owe wakacje się skończyły, zmieniłam na "Miłość za rogiem".


6 komentarzy:

  1. Rosalie powiedz proszę, czy zamierzasz tutaj kontynuować swoje stare opowiadanie "Fatalne zauroczenie"? Jestem starą fanką tego opowiadania i nadzieja wykwitła w mym sercu jak zobaczyłam teraz, że zamierzasz tutaj kontynuować swoją działalność...czy to też wchodzi w grę?

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczywista oczywistość :) Kończę pisać opowiadanie o Louisie (zostało już naprawdę mało rozdziałów), potem hurtem o Hektorze i Gabrielu (już nie mogę się doczekać!:) ). I ruszam z Fatalnym. Patrząc na to ile mnie jeszcze czeka opowiadań, to małe, ba, wręcz znikome są szanse, aby Fatalne ruszyło w tym roku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nic, poczekam! Tyle lat minęło, teraz mam chociaż nadzieję, że to dokończysz, dziękuję! :)

      Usuń
  3. No kiedddddy ten nowy rozdział będzie? Pogoń Betę do roboty!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gonię, gonię. Co rusz jej przypominam. Ale to twarda bestia, nie daje się ;)

      Usuń
  4. Olej Betę daj rozdział niesprawdzony - bo czytelnik nie moze się doczekać

    OdpowiedzUsuń